„Dzięki TV in a Card uzyskaliśmy dostęp do nowego, angażującego narzędzia, które pomogło nam przekazać informacje o uruchomieniu nowej kampanii szerokiemu gronu naszych udziałowców, łącznie z mediami, klubami piłkarskimi i kluczowymi ekspertami. Dzięki temu rozwiązaniu ambasadorzy naszej kampanii ożyli, trafiając do szerszej niż dotychczas grupy docelowej, a nawet zrobili trochę szumu w mediach społecznościowych. TV in a Card świetnie znają warunki pracy w branży i towarzyszącą im presję czasową, dostarczając swoje produkty na czas. Na pewno zwrócimy się do nich w przyszłości.”

M&CSAATCHI

„TV in a Card to świetny, innowacyjny produkt. Byliśmy zachwyceni efektem końcowym.”

Calvin Klein

„Rewelacyjny produkt, dzięki któremu nasz ostatnia kampania dotarła do klientów w profesjonalny i innowacyjny, a jednocześnie rozrywkowy sposób. Współpraca przebiegała świetnie od początku do końca i nie pozostaje nam nic, jak polecić TV in a Card innym.”

Princess Cruises

„TV in a Card to świetny, innowacyjny produkt. Szybka realizacja, efekty bardzo wysokiej jakości i fantastyczne rozpoznanie rynku oraz doradztwo strategiczne. Absolutnie najlepszy stosunek wartości do ceny w świecie marketingu.”

Ricoh

„Chciałem, żeby moi goście zapamiętali organizowane przez nas wydarzenie, a także naszą markę oraz, żeby stało się to w innowacyjny, bogaty w informacje i pamiętny sposób; rozwiązanie oferowane przez TV in a Card spełniło wszystkie te warunki.”

What Car?

„Ludzie z TV in a Card byli niezwykle pomocni, a produkt, który otrzymaliśmy przerósł nasze oczekiwania – reakcje pracowników i klientów były nie do przecenienia.”

Experian

„Poza wzorcową obsługą klienta i podejściem do sprzedaży, rozwiązania oferowane przez TV in a Card są niezwykle innowacyjne i skuteczne. Wykorzystanie ekranów w punktach POS sprawia, że możliwości dotarcia do klienta czy sprzedawcy stają się praktycznie nieograniczone. Nie mogę doczekać się kolejnych rozwiązań z zakresu POS oferowanych przez TV in a Card.”

Siemens

„Na rynku międzynarodowym, gdzie konkurencja jest olbrzymia, posiadanie narzędzi marketingowych angażujących grupę docelową jest kluczowe – TV in a Card dostarcza właśnie takich rozwiązań, dzięki czemu stały się one integralną częścią naszej strategii pozyskiwania nowych klientów”

Middlesex University

„Zdecydowaliśmy się na zaproszenia w technologii TV in a Card. Efekty przerosły nasze oczekiwania. To rzeczywiście najlepsza jakość wideo w materiałach drukowanych.”

Continental Opony Polska