Bentley Video Brochure

Wyobraź sobie jakąkolwiek branżę motoryzacyjną, a najprawdopodobniej trafisz na klienta TV in a Card – Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Ford, Kia, LandRover, Maserati, Mercedes, Mini, Peugeot, Porsche, Rolls Royce, Skoda, Toyota i wiele, wiele więcej.

TV in a Card współpracuje także z czasopismami z branży motoryzacyjnej takimi jak AutoTrader czy WhatCar. Pomogliśmy Jaguarowi, Land Roverowi i Skodzie w zwiększeniu efektywności komunikacji,pojawiliśmy się na What Car Awards w Grosvenor House Hotel w Londynie. W styczniu 2017 pięciuset gości odbywającej się w Warszawie uroczystej Gali Dwudziestolecia Continental Opony Polska otrzymało zaprojektowane i wykonane przez nas zaproszenia wideo, prezentujące Wizję Zero – świat bez wypadków samochodowych.

W 2010 roku wkroczyliśmy na rynek motoryzacyjny tworząc katalog wideo TV in a Card dla Bentleya. Do 2015 roku współpracowaliśmy już z 23 markami motoryzacyjnymi.

Zapewniamy profesjonalne doradztwo oraz rozwiązania dla klientów z branży motoryzacyjnej i transportowej, w tym również na potrzeby eventów. Dostarczamy rozwiązania wideo w mailingu bezpośrednim promującym nowe wdrożenia, w ekspozytorach POS umieszczanych w salonach na potrzeby sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej.

Współpracujemy z producentami części i akcesoriów, a także z partnerami flotowymi i korporacyjnymi. Przygotowujemy i obsługujemy treści umieszczane w katalogach wideo.

AutoTrader Video Brochure

Dzięki wizytówkom wideo, książkom, katalogom i broszurom wideo przenieśliśmy branżę motoryzacyjną bezpośrednio do prywatnych mieszkań jej kluczowych klientów, pozostawiając ją tam na dłużej. Nasze produkty wideo w druku krążą pomiędzy grupami klientów, zwiększając oddziaływanie marki długo po zakończeniu danej kampanii.

Nasze ekrany pojawiają się także w magazynach i czasopismach. Począwszy od „Autotrader”, skończywszy na „What Car?” – rozwiązanie TV in a Card w druku umożliwia firmom z branży motoryzacyjnej skuteczniejszą od tradycyjnej komunikację z klientami.